PMP لمسی با امکانات ارتباطی مناسب

بازار دیجیتال- شرکت iStation که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع دستگاه‌های پخش کننده چند رسانه‌ای قابل حمل و mp۳ player است، به تازگی محصول جدیدی را به این بازار معرفی کرده است. این دستگاه که با مدل T۴ به بازار معرفی شده است، طراحی ساده، اما جدید و به روزی دارد که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

با این همه، اما مهم‌ترین قابلیت این دستگاه که برای کاربران امروزی هم اهمیت زیادی دارد، مجهز بودن آن به نمایشگر LCD بزرگ و تمام لمسی با اندازه ۳/۴اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۷۲×۴۸۰پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب فیلم‌هایی با وضوح تصویر ‌HD امکان نمایش در این دستگاه را دارند. این در حالی است که این محصول از امکانات ارتباطی مانند WiFi، بلوتوث و البته یک خروجی HDMI هم بهره می‌برد.

T۴ امکان پخش فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، AAC، AAC+، OGG، FLAC، APE، WAV و PCM را داشته و فیلم‌هایی با فرمت‌های MPEG۱/۲/۴، DivX، XviD، WMV ، H.۲۶۴ و SMI را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این‌ها عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، BMP، PNG و GIF هم امکان نمایش در این دستگاه را به کاربرانشان می‌دهند. شرکت iStation اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول را اعلام و منتشر نکرده است.