یک تلویزیون LCD کوچک - ۲۶ شهریور ۸۸

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی یکی از جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید یکی از تلویزیون‌های جدید از سری تلویزیون‌های Viera این شرکت است که به تازگی و با مدل TX-L۱۹X۱۰ به بازار معرفی شده است. تلویزیون TX-L۱۹X۱۰ در واقع در دسته تلویزیون‌های کوچکی قرار می‌گیرد که معمولا در اتاق استفاده می‌شوند. ابعاد نمایشگر این تلویزیون برابر ۱۹ اینچ بوده و مبتنی بر تکنولوژی HD است.

تلویزیون جدید Panasonic تصاویر را با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین تصاویر را با کنتراست ۱ به ۴۰۰۰ و شدت روشنایی ۳۰۰۰ انسی لومن نمایش می‌دهد. این محصول جدید که امکان سازگاری با کامپیوترهای شخصی را هم دارد، از تیونر دیجیتالی هم بهره می‌برد.

جدیدترین تلویزیون LCD شرکت Panasonic مجهز به یک پورت HDMI، یک ورودی ‌Component، دو پورت SCART، یک ورودی استریو، یک اسلات دوربین عکاسی، یک اسلات کارت حافظه و یک ورودی هدفون است.

ابعاد این تلویزیون کوچک برابر ۱۷۴×۵/۳۶۰×۴۷۲ میلیمتر بوده و وزن آن به ۴/۵ کیلوگرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Panasonic این تلویزیون جدید به تازگی و با قیمتی در حدود ۲۷۹ پوند به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی‌ می‌رسد.