ثبات قیمت در بازار مانیتور - ۱۸ آبان ۸۸

بازار دیجیتال- قیمت انواع مانیتور طی دو هفته اخیر در بازار داخلی ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است.

بر اساس اعلام فعالان بازار، با توجه به اینکه مدل‌های جدیدی از مانیتور طی مدت اخیر وارد بازار شده‌اند، بازار مانیتور مانند کالاهای دیگر منتظر ورود نمونه‌های جدید نیست و در نتیجه انگیزه‌ای برای فراهم کردن زمینه برای ورود مدل‌های جدید وجود ندارد.

به گفته این فروشنده، طی مدت اخیر علاوه بر اینکه مدل‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند، بلکه میزان تقاضا برای انواع مانیتور ال سی دی در حد قابل توجهی افزایش یافته است.

محمد میری، یکی دیگر از فعالان بازار نیز می‌گوید، طی مدت اخیر بازار مانیتور تا حدودی با افزایش تقاضا مواجه شده است و می‌توان به روزهای آینده امیدوار بود.

به گفته این فروشنده، کاهش موجودی مانیتورهای وارداتی به بازار، کمک زیادی به بازار مانیتورهای وطنی کرده است و باعث شده است که توجه مصرف‌کنندگان به سوی این مانیتورها جلب شود.

اما روزبه اسدی، یکی دیگر از فعالان بازار در رابطه با کاهش موجودی مانیتورهای وارداتی به کشور می‌گوید، به نظر نمی‌رسد تمام کاربران رایانه، حتی اگر مانیتورهای وطنی قیمت مناسبی داشته باشند به استفاده از این مانیتورها بسنده کنند و از آنجا که هر چه کمیاب می‌شود، عزیز می‌شود پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده باید منتظر ورود نمونه‌های قاچاقی از مانیتورهای وارداتی به بازار باشیم.

این در حالی است که براتی، یکی دیگر از فعالان بازار می‌گوید، در حال حاضر مانیتورهای وطنی به خوبی می‌توانند نیاز مصرف‌کنندگان را رفع کنند و به همین دلیل تاکنون شاهد عرضه گسترده نمونه‌های قاچاقی مانیتورهای وارداتی به بازار نبوده‌ایم.