کتابخوان و PMP در قاب چرمی

بازار دیجیتال- شرکتی به نام Sungale به تازگی یک محصول جدید و متفاوت را به بازار محصولات دیجیتال شخصی معرفی و عرضه کرده است. این محصول با مدل Cyberus ID۷۰۰WTA به بازار معرفی شده است و قابلیت‌ها و کاربردهای جالبی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این دستگاه در واقع ترکیبی از یک PMP و کتابخوان الکترونیکی است که انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصول یک نمایشگر LCD لمسی بزرگی با اندازه ۷ اینچ دارد که تصاویر مختلف را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول فایل‌ها متنی با فرمت‌های e-Book، PDF و txt را برای طرفداران کتاب و کتابخوانی را به نمایش گذاشته و اجرا می‌کند. فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI، MPEG۴، Divix و Xvid هم امکان نمایش در این دستگاه را دارند. علاوه بر این فایل‌های عکس با فرمت‌های JPEG، BMP، TIFF و PNG هم در این دستگاه نمایش داده می‌شوند.

سازگاری با ابزارهایی مانند YouTube، Gmail و Picasa و همچنین مجهز بودن به ابزار ارتباطی wi-fi این دستگاه را به یک محصول مدرن و مطابق سلیقه بازار تبدیل کرده است. به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند از قابلیت‌هایی مانند دسترسی به اخبار روز، گزارش آب و هوا، قیمت سهام، نقشه‌ها و آخرین اخبار ترافیک راه‌ها به صورت آنلاین بهره ببرند.

این محصول جالب به تازگی با یک کیف چرمی زیبا و با قیمت ۲۷۹ به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.