PMP لمسی با امکان نمایش با کیفیت فایل‌های ویدئویی

بازار دیجیتال- یک محصول چینی جدید به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل معرفی شده است. این محصول را شرکت RAmos با مدل T۱۰RK به بازار معرفی کرده است. T۱۰RK در واقع یک PMP حرفه‌ای با طراحی زیبا و بدنه فلزی است که به خوبی با تقاضای این روزهای بازار مطابقت دارد. با این حال اما مهم‌ترین ویژگی این دستگاه قابلیت پخش فایل‌های ویدئویی آن با کیفیت مناسب است. به این ترتیب این محصول قابلیت پخش و نمایش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های M،MPG، VOB،‌ FLV، AVI RM، RMVB، MKV و DAT را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه در حقیقت امکان پخش تصاویر ویدئویی و فیلم‌ها را با کیفیت و وضوح تصویر HD یا ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه مجهز به یک چیپست RK۲۸۰۶ است که امکان نمایش با کیفیت این تصاویر ویدئویی را به کاربرانش می‌دهد.

نمایشگر این دستگاه هم از نوع LED لمسی با اندازه بزرگ ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد. این نمایشگر در واقع به دلیل تکنولوژی LED به مصرف بهینه انرژی برق هم تا حد قابل توجهی کمک می‌کند.

T۱۰RK همچنین دارای یک پورت USB نسخه ۲ برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و شارژ شدن است. با این همه اما شرکت Ramos هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.