Mp3 playerهای پر فروش یکشنبه سایبر

بازار دیجیتال- این روزها برای طرفداران موسیقی و لوازم دیجیتال شخصی روزهای خوبی است. بعد از جمعه سیاه حالا نوبت به یکشنبه مجازی یا سایبر رسیده تا این دسته از خریداران را به فروشگاه‌ها و مراکز خرید بکشاند. بر اساس آمار منتشر شده، گویا پر طرفدارترین محصول عرضه شده در این دو روز همین دستگاه‌های پخش موسیقی دیجیتال و قابل حمل بوده است.

تنوع محصولات و قیمت‌های ارزان و حراجی آنها مهم‌ترین عوامل فروش خوب این محصولات در جمعه سیاه و یکشنبه سایبر بوده‌ است. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که بعضی از مدل‌ها نسبت به بقیهmp۳ playerها فروش بهتری داشته‌اند. این دستگاه‌های پر فروش به ترتیب عبارتند از:

۱ -مدل MP-۱۸۴۵-BL از Impecca با قابلیت‌های یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حمل و حافظه داخلی با ظرفیت ۴ گیگابایتی که با قیمت ۹۵/۲۶ دلار به فروش رسیده است. رنگ آبی این محصول که در رنگ‌های متنوع دیگری مانند صورتی، نقره‌ای و مشکی طراحی و تولید شده، گویا بیشتر از رنگ‌های دیگر مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

۲ -مدل Sansa Fuze از SanDisk با ظرفیت ۸ گیگابایتی و مجهز به پخش رادیو و ویدئو با بدنه باریک در رنگ نقره‌ای که همراه با تحویل رایگان در محل با قیمت ۹۹/۴۹ دلار به فروش رسیده است.

۳ -مدل ۲ گیگابایتی mp۳ player شرکت Lego که همراه با تحویل رایگان در محل با قیمت ۹۹/۳۹ دلاری عرضه شد.

۴ - PMP پرطرفدار Zen X-Fi۲ با نمایشگر لمسی از Creative که با قیمت ۹۹/۹۹ دلاری به بازار عرضه شد.

۵ - مدل پر فروش Sansa Clip از SanDisk با ظرفیت ۴ گیگابایتی که با قیمت ۹۹/۲۴ دلار در این روز عرضه شده است.

۶ - مدل Sansa Clip با نمایشگر یک اینچی و بدنه مشکی رنگ و ظرفیت یک گیگابایت از SanDisk که با قیمت ۹۹/۱۹ به فروش رسید.

۷ - مدل نه چندان جدید، اما پرطرفدار Zen از Creative با ظرفیت حافظه ۸۰ گیگابایتی در رنگ مشکی که در آن روز با قیمت ۹۹/۹۹ دلار برای خریداران عرضه شد.

۸ - و بالاخره محصول پرطرفدار و جنجالی این سال‌های بازار جهانی دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل یعنی iPod البته از نوع Touch و با ظرفیت ۸ گیگابایتی که همراه با تحویل رایگان در محل با قیمت ۱۸۰ دلار برای طرفدارانش به فروش رسیده است.

با این اوصاف یکشنبه گذشته یکی از جالب‌ترین یکشنبه‌های سایبر برای طرفداران موسیقی و محصولات دیجیتال مرتبط با آن بوده است.