در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب یکصد برند برتر ایران، همراه اول به عنوان برترین برند در حوزه ارتباطات انتخاب شد.

در این جشنواره سید حسین هاشمی، ‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برندسازی در ایران باید فرهنگ‌سازی شود لوح و تندیس برند برتر را به وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول اهدا کرد.

در این لوح از دانش مدیریت و هدایت برند محور صدوقی تقدیر شده است. انتخاب برند بر اساس معیارهای آگاهی از نام و نشان تجاری، تداعی نام و نشان تجاری، کیفیت ادراک شده و وفاداری به نام و نشان تجاری توسط مخاطب بوده است.

فعالیت دو سرویس جدید در ایرانسل

با افزایش ظرفیت سرویس ذخیره تماس گیرنده ایرانسل، این سرویس به‌طور خودکار برای کلیه مشترکان فعال خواهد شد.

این سرویس که برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل راه‌اندازی شده است به مشترکان این اپراتور این امکان را می‌دهد تا مطلع شوند در زمانی که در دسترس نبوده‌اند، چه کسانی با تلفن همراه ایرانسل آنان تماس گرفته‌اند.

به این ترتیب درصورتی که تلفن همراه مشترک خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، افرادی که با مشترکان ایرانسل تماس می‌گیرند به یک سرویس پیام‌گیر هدایت شده و شماره آن‌ها در آن سیستم ذخیره می‌شود و هنگامی که تلفن همراه مشترک مجددا روشن شده یا در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره‌هایی که با وی تماس گرفته‌اند، به همراه زمان این تماس‌ها از طریق پیام کوتاهی و به‌طور خودکار به وی اعلام می‌گردد. سرویس ذخیره‌ شماره تماس گیرنده برای مشترکان ایرانسل رایگان است و تماس‌گیرندگان نیز بابت استفاده از این سرویس هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

همچنین خدمات پست الکترونیک و پستچی ایرانسل برای نخستین بار در ایران به صورت آزمایشی برای مشترکان ایرانسل راه‌اندازی شد. در سرویس پست ‌الکترونیک ایرانسل، یک نشانی پست ‌الکترونیک برای هریک از مشترکان اختصاص داده شده است که شناسه نشانی پست الکترونیک هر مشترک همان شماره خط ایرانسل وی است. ثبت نام برای سرویس اولیه صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای تمامی‌مشترکان رایگان است و این سرویس شامل ۵۰ مگابایت فضای رایگان برای مشترکان دائمی ‌و اعتباری خواهد بود که در صورت تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، این فضا تا یک گیگابایت قابل افزایش بوده و هزینه آن به صورت ماهانه یا سالانه، بسته به نوع اشتراک انتخابی از مشترک دریافت خواهد شد.

سرویس پیشرفته پستچی ایرانسل نیز در اختیار مشترکانی قرار می‌گیرد که خواهان دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق تلفن‌همراه هستند، با این فناوری، مشترکان ایمیل‌های دریافتی خود را بلافاصله از طریق تلفن‌همراه دریافت می‌کنند و به عبارت دیگر با استفاده از این فناوری، صندوق پست الکترونیکی مشترکان ایرانسل همه‌جا همراه آنان خواهد بود.