همان‌طور که مشخص است در خرید تلویزیون کیفیت تصویر مهم‌ترین عامل خرید است، ولی تماشای تصاویر سه‌بعدی نه تنها یک عامل مهم در خرید بلکه یک آرزو به شمار می‌آید. همان‌طور که تحقیقات نشان می‌دهد، ۵۸ درصد از مشتریان علاقه‌مند به خرید تلویزیون‌های ۳D هستند و ۷۵ درصد از افرادی که تصاویر ۳D را دیده‌اند دوست دارند باز هم آنها را مشاهده کنند.

به تازگی شرکت LG از همکاری خود با شرکت کره‌ای SkyLife برای تامین محتوای سه‌بعدی تلویزیون‌های ۳D جدیدش خبر داده است و این خبر باعث شده است که بار دیگر نام LG بر سر زبان‌ها بیفتد. LG عرضه اولین تلویزیون LCD سه‌بعدی خود را در آگوست ۲۰۰۹ اعلام کرد و به عنوان اولین تولیدکننده این تلویزیون‌ها در سطح جهان شروع به همکاری با فرستنده‌های ماهواره‌ای دیجیتال کرد. این همکاری در جهت آماده‌سازی تصاویر استاندارد سه‌بعدی در زمینه تکنولوژی، تجهیزات و وسایل و محتوای فرستنده‌ها است. این مشارکت بیشتر بر روی تکنولوژی‌هایی متمرکز است که بتوانند تصاویر سه‌بعدی تولید کنند.

LG قصد دارد که در سال ۲۰۱۰ چند سری جدید از این تلویزیون‌ها را در اندازه‌های ۴۲ تا ۷۲ اینچ به بازار معرفی و ارائه کند. شرکت همچنین در نظر دارد که در سال آینده قابلیت ۳D را در مدل‌های جدید خود نیز به کار گیرد. این سری جدید دارای یک لبه بسیار باریک بوده که انتظار می‌رود ارائه‌دهنده بهترین کیفیت تصویر سه‌بعدی باشند. تکنولوژی سه‌بعدی LG همچنین به زودی در پروژکتورهای ۱۵۰ اینچی نیز به کار گرفته خواهد شد.

LG قصد دارد در این سری جدید از یک لایه شیشه‌ای مخصوص برای نمایش تصاویر سه‌بعدی استفاده کند. این مدل‌های جدید دارای تراشه‌های (Chipset) پیشرفته‌ای هستند که می‌توانند انواع مختلف امواج سه‌بعدی فرستنده‌ها را دریافت کنند. همچنین یک تکنولوژی جدید پیشرفته به صورت اتوماتیک نور تصاویر روی هم را در هر چشم تنظیم می‌کند و بهترین تصویر ۳D را ارائه دهد.