لپ‌تاپ ارزان قیمت و پرفروش فوجیتسو زیمنس - ۲۹ بهمن ۸۸

بازار دیجیتال- در بازار امروز لپ‌تاپ برندهای مختلفی خودنمایی می‌کنند.

برندهایی که برخی از آنها تا چند سال قبل اثری از آنها نبود یا به عرضه کالاهای دیگری می‌پرداختند، اما امروزه با افزایش استفاده از لپ‌تاپ و با توجه به اینکه بسیاری از کاربران رایانه‌های رومیزی به خیل استفاده‌کنندگان لپ‌تاپ پیوسته‌اند، برندهای دیگر نیز به تولید و عرضه لپ‌تاپ پرداخته‌اند. فوجیتسو زیمنس یکی از برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ است که مانند سایر رقبای خود با عرضه مدل‌های مختلف درصدد کسب سود بیشتری از بازار است.

این برند مدل‌های مختلفی را با قیمت‌های متنوع به بازار عرضه کرده است و جزو اولین تولیدکنندگان انواع مینی لپ‌تاپ است. به همین دلیل اکثر فعالان بازار معتقدند مینی لپ‌تاپ‌های این برند کیفیت و قابلیت‌های بالاتری از سایر برندها دارند.

بر اساس اعلام نیچ‌لند، عرضه‌کننده لپ‌تاپ‌های این برند، این شرکت در عرضه لپ‌تاپ نیز سابق درخشانی دارد و تنوع قیمت‌ها نیز در لپ‌تاپ‌های این برند بالا است. این شرکت مدل ESPRIMO V۶۵۴۵ را به عنوان لپ‌تاپ ارزان قیمت و پرفروشFUJITSU SIEMENS در بازار داخلی معرفی کرد. بر اساس اعلام نیچ‌لند، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی،ESPRIMO V۶۵۴۵ یک لپ‌تاپ ۷/۲ کیلوگرمی است که به پردازنده CELERON ۲.۱۶GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۵ اینچ از نوع TFT -WXGA است. تجهیز به کارت‌گرافیکATI RADEON HD ۳۴۵۰ UP TO ۱۲۷۷MB، چهار پورت USB، بلوتوث، WLAN، مودم، کارتخوان و وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. ESPRIMO V۶۵۴۵ با قیمت ۵۵۰ هزار تومان و با ضمانت نیچ‌لند به فروش می‌رسد.