‌بحث پرداخت و انجام تقسیط هزینه قبوض تلفن‌همراه که تا پیش از این در اداره مشترکان مرکزی انجام می‌شد به گفته مدیر کل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار با هماهنگی‌ انجام شده و توسعه نرم‌افزار و آماده‌سازی مراکز هشتگانه این بحث به مراکز هشتگانه دولتی آورده شده و در این مراکز انجام می‌شود و برنامه‌ این است که این کار در آینده از طریق مراکز تلفن ثابت انجام شود. علی حمیدی، ‌مدیر کل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفت‌وگو با «ایسنا» با بیان این که پرداخت اقساط قبوض باید به‌صورت ماهانه توسط مشترک انجام شود، اظهار کرد: البته موضوع قطع میان دوره در رابطه با این مشترکان هم حاکم است در واقع قطعی میان دوره برای همه خطوط و درصورت نپرداختن قبوض اعمال می‌شود. وی یادآور شد: ‌یکسری خطوط قطع کامل هستند که قرار شده این‌ خطوط را با مجوزی که از مدیر عامل شرکت دریافت کردیم تا تاریخ ۲۹ اسفندماه به‌صورت یک‌طرفه وصل ‌شود و در این راستا از مشترکان درخواست می‌کنیم با توجه به این‌که ما بستر این کار را فراهم کردیم، آنها نیز هرچه سریع‌تر نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام کنند.

اعلام تغییر پلاک از طریق SMS ممکن شد

اصلاح و تغییر شماره پلاک نشانی ثبت شده در پرونده مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه ‌اول از طریق پیام‌کوتاه میسر شد. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه ‌اول از این پس می‌توانند شماره پلاک صحیح خود را با ارسال یک پیام‌کوتاه با فرمت کدپستی ده رقمی، پلاک صحیح به شماره ۹۹۶۳۰۰۰ ارسال کنند تا در پرونده مشترک اعمال شود. کدپستی صحیح، در قبوض تلفن ثابت یا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۰ یا مراجعه به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.Post.ir قابل مشاهده است.

درصورت عدم دسترسی به کدپستی ۱۰ رقمی کاربران می‌توانند با مراجعه به پورتال ایران با نشانی iran.ir ضمن وارد کردن تلفن ثابت منزل خود کدپستی ۱۰ رقمی را دریافت کنند.