بازار دیجیتال- یک سایت برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات علمی و فنی می‌گردند. سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به آدرس www.irandoc.ac.ir ، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران با گرایش تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی و انتشار اطلاعات علمی و فنی ایران طراحی و استقرار یافته است.

اطلاعات درج شده در سایت رایگان بود و جز رعایت اخلاق علمی هیچ شرطی برای بهره‌برداری از آن وجود ندارد. وجود فرم ثبت‌نام صرفا برای اشتراک در فهرست پستی و ارسال تازه‌های سایت است و کاربر در تکمیل یا تکمیل نکردن آن کاملا مختار است.
اطلاعات علمی و فنی کشور در بخش پایگاه‌های اطلاعاتی قابل دسترسی است. در پایگاه‌های اطلاعاتی مشخصات و چکیده اطلاعات قابل بازیابی بود و بخش مقدماتی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا نیز (در حدود پانزده صفحه اول) در دسترس کاربران است.
اگرچه مرکز برای ارائه متن کامل پایان‌نامه‌ها در سایت آمادگی فنی لازم را دارد؛ اما با توجه به اینکه از نظر حقوقی و جلب موافقت پدیدآورندگان و دانشگاه‌ها موانعی پیش رو است، ارائه متن کامل پایان‌نامه‌ها از طریق سایت فعلا میسر نیست، اما 15 صفحه نخست آنها (که معمولا اطلاعات کلی پروژه و روش‌شناسی را ارائه می‌کند) با قالب PDF در دسترس عموم است. سایر اطلاعات موجود در پایگاه‌ها، اطلاعات کتاب‌شناختی و چکیده است.
درکل این سایت به دو بخش یعنی پایگاه‌های اطلاعاتی شامل ۵۱۰۰۰۰ رکورد مربوط به اطلاعات علمی تولید شده در داخل کشور در کلیه حوزه‌های علوم، اطلاعات تولید شده در پژوهشگاه در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، برنامه‌ریزی، زبان‌شناسی، تحلیل اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و.. است و اطلاعات تولید شده در مرکز تقسیم می‌شود.
مجله الکترونیکی، کتابخانه، فصلنامه علوم، پرسش‌های متداول، امکان جست‌وجو، تازه‌ها و... از دیگر بخش‌های این سایت است.