PMP با نمایشگر بزرگ و امکان اجرای بازی‌های کامپیوتری

بازار دیجیتال- شرکت Newsmy به تازگی محصول جدیدی را به بازار پررونق انواع دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای قابل حمل معرفی و عرضه کرده است.

این دستگاه PMP که با مدل A۱۸HD به بازار معرفی شده است، طراحی ساده، اما نسبتا سبک و قابل حملی دارد که می‌تواند به این دلیل مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرد.

A۱۸HD مجهز به یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۵ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر تصاویر ویدئویی را با وضوح HD برای کاربرانش نمایش می‌دهد. فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های

RM، RMVB، AVI و FLV امکان پخش و اجرا در این محصول را دارند و کاربران آن می‌توانند به فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، FLAC، OGG و APE هم گوش کنند.

نکته جالب توجه برای طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری این است که آنها می‌توانند با استفاده از این محصول بازی‌های کامپیوتری ۶۴ بیتی را اجرا کنند. A۱۸HD در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده و به تازگی روانه بازار شده است.

به این ترتیب شرکت Newsmy اعلام کرده است که این محصول جدیدش را با قیمت ۱۰۲ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی و ۵۰/۱۱۷ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.