دوربین عکاسی با کیفیت HD

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی یک دوربین عکاسی جدید را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دوربین با مدل Lumix DMC-ZS۷ به بازار معرفی شده و قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مجهز به لرزشگیر دیجیتال و البته اپتیکال تصویر هم بوده و دارای حسگر CCD است. لنز این دوربین محصول خود شرکت Panasonic بوده و حداقل و حداکثر فاصله کانونی آن به ترتیب به ۲۵ میلیمتر و ۳۰۰ میلیمتر می‌رسد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه نسبتا بزرگ ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC و SDXC را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین جدید Panasonic دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان گرفتن ۳۰۰ عکس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین ZS۷ مجهز به مکان یاب یا GPS بوده و امکان زوم اپتیکال تا ۱۲ برابر را به کاربرانش می‌دهد. حداکثر میزان حساسیت این دوربین در هنگام عکاسی برابر ۱۶۰۰ است و حداکثر سرعت شاتر آن هم ۱ به ۲۰۰۰ ثانیه می‌رسد.

ابعاد این دوربین برابر ۳/۱×۴/۲×۱/۴ اینچ بوده و وزن آن به ۵/۲۱۵ گرم می‌رسد. شرکت Panasonic اعلام کرده است که این دوربین عکاسی جدیدش را به تازگی و با قیمت ۹۵/۳۹۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش می‌رساند.