گوشی‌های N۹۷ MINI نوکیا، T۷۱۵ سونی اریکسون، KC۹۱۰ ال جی و B۵۷۲۲ سامسونگ به عنوان مدل‌های خوش فروش این کالای ارتباطی در بازار هفته گذشته معرفی شدند. گوشی N۹۷ MINI نوکیا که با قیمت ۴۱۰ هزار تومان به فروش رسید، توانست از فروش بالایی برخوردار شود. گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا که به بهای ۱۳۵ هزار تومان فروخته شد یکی دیگر از مدل‌های پرتقاضای نوکیا در بازار بود. همچنین گوشی‌های T۷۱۵ و W۵۹۵ سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند در بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شدند. گوشی‌های T۷۱۵ و W۵۹۵ سونی اریکسون با گارانتی غیر رسمی به ترتیب به بهای ۲۰۲ و ۱۸۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. دو مدل گوشی KC۹۱۰ و GU۲۳۰ ال‌جی با گارانتی رسمی به عنوان پرفروش ترین مدل‌های این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.

گوشی GU۲۳۰ این برند که به تازگی وارد بازار شده است با قیمت فروش ۸۵ هزار تومانی توانسته از استقبال بالایی برخوردار شود. این گوشی کشویی ال جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه اصلی و صفحه نمایش TFT است. گوشی B۵۷۲۲ سامسونگ نیز توانست در صدر پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد. این گوشی که به بهای ۲۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۸/۲ اینچی، ارتقای حافظه اصلی تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد توانسته از فروش بالایی برخوردار شود.

گوشی S۳۶۵۳ سامسونگ یکی دیگر از گوشی‌های خوش فروش این برند است که با بهای فروش ۱۵۹ هزار تومانی توانسته مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گیرد.