چند لپ‌تاپ حرفه‌ای از خانواده اچ‌پی

بازار دیجیتال- مدل PAVILION DV۸-۱۰۹۰ به عنوان لپ‌تاپ با قابلیت HP در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ‌پی، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی ، PAVILION DV۸-۱۰۹۰ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۱.۶ UP ۲.۸GHZ، رم شش گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم۴/۱۸ اینچ است. تجهیز به اپتیکال درایو BLU-RAY، کارت گرافیک GEFORCE GT ۲۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت، قابل ارتقاء تا دو گیگابایت، وب‌کم، WIFI ، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ‌پی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل PAVILION DV۶-۳۰۶۳ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که به پردازنده INTEL CORE I ۷-۱.۶ UP ۲.۸GHZ ، رم شش گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است. تجهیز به BLU-RAY، کارت گرافیک ATI RADEON HD ۵۶۵۰ با ظرفیت یک گیگابایت، وب کم، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این مدل لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ‌پی به فروش می‌رسد.

و اما مدل PAVILION DM۴-۱۰۹۰ نیز از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که به پردازنده INTEL CORE I۷ ، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۴ اینچ است. تجهیز به کارت گرافیک ATI RADEON HD ۵۴۵۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، وب‌کم، WIFI، کارت‌خوان و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.