وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمامی BTSهای نصب شده در سطح شهر را مطابق با استانداردهای موجود در کشور دانست و نگرانی‌های موجود در این خصوص را بی مورد دانست. رضا تقی پور در گفت‌وگو با موبنا گفت: تمامی BTSهایی که در سطح شهر نصب شده‌اند، استاندارد بوده و شهروندان نباید هیچگونه دغدغه‌ای در خصوص این دکل‌ها داشته باشند.وی به مضر نبودن تشعشعاتی که این دکل‌ها ساطع می‌کنند، اشاره کرد و افزود: تمامی BTSهایی که وارد کشور می‌شود از مجاری قانونی عبور می‌کند و برابر با استانداردهای موجود تشعشعات آنها سنجیده می‌شود و در صورت بالا بودن تشعشعات از حد استاندارد از ورود آن به کشور جلوگیری می‌شود.تقی‌پور تصریح کرد: برخی نگرانی‌ها برای تشعشعات ساطع شده از BTS‌ها کاملا بی‌مورد است؛ چرا که در حال حاضر تلفن همراه و دیگر وسایل الکترونیک نیز اشعه ساطع می‌کنند و نباید تنها به اشعه‌های ساطع شده از دکل‌های BTS اکتفا کرد.

مدیرکل نوکیا در ایران تغییر کرد

جابه‌جایی مدیران ارشد نوکیا که از چندی پیش آغاز شده بود، ظاهرا همچنان ادامه داشته و به تغییر مدیران منطقه‌ای و کشوری نیز رسیده است.

به گزارش موبنا، هفته گذشته شرکت نوکیا در ایران رسما خبر از تغییر مدیرکل جدید خود داد. بر این اساس فروهر فروتن اصفهانی، به عنوان مدیرکل جدید شرکت نوکیا در ایران جایگزین علیرضا شفیع‌پور شد. شفیع‌پور نزدیک به دو سال مدیرکلی نوکیا در ایران را به عهده داشت. پیش از وی نیز بیژن خیابانی به مدت نزدیک به ده سال عهده‌دار این سمت بود. در ادامه تغییر تحولات مدیریتی در مجموعه نوکیا در ایران، رنجان شیوادی نیز به بخش مدیریت فروش و بازاریابی نوکیا اضافه شد. وی هندی الاصل بوده و پیش از این در بخش فروش و بازاریابی کشور انگلیس مشغول به کار بوده است.