بازار دیجیتال- سایت‌های فعال در حوزه‌های مختلف ورزشی کم نیستند. کافی است در جست‌وجوگر مورد نظر خود نام ورزش را جست‌وجو کنید آن وقت شاهد صفحات بی‌شماری خواهید بود که سایت‌های مختلف ورزشی را به شما معرفی می‌کند.

اما در بین این سایت‌ها، کم می‌توان سایتی را پیدا کرد که مربوط به علوم ورزشی باشد. امروز قصد داریم یک سایت در حوزه علوم ورزشی را معرفی کنیم. سایت دانش پژوهان ورزش به آدرسwww.sportscholars.ir به گفته مدیران این سایت، اولین سایت تخصصی علوم ورزشی ایران است.
این پورتال با هدف ایجاد پلی ارتباطی میان اساتید، دانشجویان تربیت بدنی، مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی، ارتقای سطح دانش جمعی و همچنین ارائه کاربردی یافته‌های علم ورزش راه‌اندازی شده است. مطالب موجود در سایت در قسمت میانی سایت دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به یاداشت هفته، جامعه شناسی ورزش، روانشناسی و رفتارهای حرکتی، مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک و حرکات اصلاحی، ورزش و سلامتی، اخبار، همایش و رویدادها، آرشیو مقالات و... اشاره کرد. هر کدام از این بخش‌ها محتوای مطالب و مقلات علمی جالبی است که می‌تواند به کاربران کمک شایانی کند.