لپ‌تاپ‌های با قابلیت و گران قیمت اچ پی

بازار دیجیتال- مدل dv۸-۱۰۹۰ev به عنوان لپ‌تاپ با قابلیت و گران قیمت اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷-۷۲۰QM‌، رم هشت گیگابایتی از نوع DDR۳ و‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است.

تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۸ اینچ از نوع LED Diagonal High Definition HP Ultra Brightview Infinity Display‌، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GT ۲۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور همچنین به شبکه Integrated ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Gigabit Ethernet LAN‌، تکنولوژی بی‌سیم Intel ۸۰۲.۱۱ a/g/n WLAN‌، اپتیکال درایو Lightscribe Blu-Ray ROM with SuperMulti DVD±R/RW Double Layer‌، ریموت کنترل و... مجهز است. این لپ‌تاپ با قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به فروش می رسد.

همچنین مدل tm۲-۲۰۹۰ee از سری HP TouchSmart از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۳-۳۳۰UM، رم سه گیگابایتی از نوع DDR۳ و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. تجهیز به کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD ۵۴۵۰ Graphics‌، شبکه Integrated ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Gigabit Ethernet LAN‌، بلوتوث، شبکه بی‌سیم Intel ۸۰۲.۱۱ b/g/n‌، وب‌کم، باتری ۶CELL و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ صفحه لمسی مذکور با قیمت یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

مدل tm۲-۱۰۳۰ نیز از لپ‌تاپ‌های صفحه لمسی این برند در بازار داخلی است که به پردازنده Intel Core۲ Duo Processor SU۷۳۰۰‌، رم سه گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۲ اینچ با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به شبکه بی سیم Intel ۸۰۲.۱۱ b/g/n‌، بلوتوث، وب‌کم، کارت گرافیکی ATI Radeon HD ۴۵۵۰ Graphics از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.