رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: آیین‌نامه سرویس‌های چندرسانه‌ای به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسیده و به زودی ابلاغ خواهد شد. محمد کرم پور، معاون وزیر ارتباطات در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: آیین‌نامه قبلی MMS به قوت خود باقی است و آیین‌نامه جدید تدوین شده با آیین‌نامه پیشین تفاوت‌هایی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنوز در مرحله سرویس‌محوری هستیم و محتوا محوری، آینده این مرحله است و به این ترتیب آیین‌نامه MMS تدوین شده هم برای اپراتور سوم و هم برای اپراتور چهارم کافی است و این آخرین آیین‌نامه‌ای است که در زمینه محتوا تنظیم خواهد شد.

تخفیف نوروزی ایرانسل در تعرفه‌ مکالمه، پیام کوتاه و GPRS

ایرانسل از اعطای پیام کوتاه رایگان و تخفیف در تعرفه مکالمه، GPRS، آهنگ پیشواز و خرید محصولات پورتال ویترین خود در ایام نوروز۹۰ خبر داد.

آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل با اعلام این خبر گفت: در فاصله زمانی ۲۰ اسفندماه ۸۹ تا ۲۰ فروردین ۹۰ که میزان ارسال پیام کوتاه به دلیل آغاز سال نو بیش از اوقات معمول بوده و هریک از مشترکین دائمی یا اعتباری ایرانسل نیز مایل به ارسال پیام‌های تبریک سال نو به اقوام و دوستان‌ خود هستند، این امکان از سویی در اختیار آنان قرار داده شده تا با ارسال۸۰ پیام کوتاه، امکان ارسال ۲۰ پیام کوتاه داخل شبکه رایگان را نیز داشته باشند.

به گفته وی، مهلت استفاده از پیام‌های کوتاه رایگان داخل شبکه فقط۳۰ روز است و تفاوتی در نوع ۸۰ پیام کوتاه ارسالی وجود ندارد و این پیام‌ها می‌تواند داخل شبکه، خارج شبکه، فارسی یا انگلیسی باشند.

وی همچنین از تخفیف نوروزی ۲۵ درصدی ایرانسل در مکالمه داخل شبکه با حداکثر ۵ مشترک ایرانسل خبر داد و گفت: تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند در فاصله زمانی ۲۰ اسفند ۸۹ تا ۲۰ فروردین ۹۰، یک تا پنج شماره ایرانسل را به دلخواه انتخاب کنند تا هزینه تمامی مکالمه‌ها با این شماره‌های ثبت شده با ۲۵ درصد تخفیف محاسبه شود.