دوربینی در دل یک گربه کوچک

بازار دیجیتال- یک شرکت ژاپنی به تازگی محصول جدید و متفاوتی را به بازار انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی معرفی کرده است. شرکت Necono که به خاطر طراحی و تولید محصولاتی با طراحی‌های متفاوت و منحصر به‌فرد در بازار شناخته می‌شود، به تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است. این دوربین طراحی منحصر به فرد و شبیه به گربه دارد که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه MicroSD را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال فایل بوده و از یک سوکت A/V هم بهره می‌برد.

این دوربین گربه‌ای قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۳ مگاپیکسل را داشته و بیشتر برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولاتی با طراحی‌های منحصر به‌فرد و متفاوت جالب توجه است.

این گربه دارای بدنه مغناطیسی و آهن‌ربایی است و به این دلیل امکان اتصال به هر بدنه فلزی را دارد. این دوربین با طراحی کوچک و سبکش به راحتی در جیب کاربرانش قرار می‌گیرد.

شرکت Necono اعلام کرده است که این دوربین جالبش را از ماه مه و با قیمت ۱۹۱ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.