همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل به عرضه نسل جدید سیم‌کارت به کاربران نسل جدید ابزارهای ارتباطی اقدام کرد. روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: از آنجا که استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچک‌تر است، «میکروسیم»‌های ویژه ایرانسل در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به علاقه‌مندان به فناوری‌های جدید عرضه شد.

براساس این گزارش، سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی WWW.irancell.ir، مراکز خدمات و فروشندگان مجاز ایرانسل قابل تهیه است. بهای سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل ۱۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت اعتباری به همراه ۳۰ هزار ریال اعتبار اولیه، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت دائمی، ۸۰ هزار ریال برای سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری به همراه ۲۰ هزار ریال اعتبار اولیه و ۵۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی تعیین شده است.

بنا بر اعلام، بهای سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچ‌گونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکان ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده، ولی پیش از این، یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده‌اند هم‌ می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل یا یکی از فروشندگان مجاز این اپراتور، برای تغییر سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم‌کارت نسل جدید تهیه کنند.

در صورتی‌که مشترک مایل به دریافت میکروسیم از طریق شرکت پست باشد، مبلغ ۴۰ هزار ریال بابت هزینه پستی به بهای میکروسیم اضافه می‌شود. در حال حاضر بیش از هزار و ۷۷۵ شهر و دهستان، ۲۰ هزار و ۹۰۰ روستا و ۱۷ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته ایرانسل قرار دارند.