دوربینی مجهز به تکنولوژی ضدلرزش قوی

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی تولید دوربین‌های عکاسی دیجیتال سری S خود را توسعه داده است. این شرکت با عرضه دوربین مدل S۱۴۲۰ خط تولید این دوربین‌ها را گسترش داده است. بدنه فلزی این دوربین با رنگ نارنجی آن طراحی مدرنی را به این محصول داده است. دوربین S۱۴۲۰ در واقع برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده است که به دنبال گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بالا هستند.

این دوربین مجهز به تکنولوژی O.I.S یا تثبیت‌کننده تصاویر است که طبق ادعای مسوولان این شرکت، قوی‌ترین تکنولوژی ضد لرزش دست است که از تار شدن تصاویر در هنگام عکاسی جلوگیری می‌کند. این ویژگی به‌طور خودکار حرکت‌های ناخودآگاه دوربین یا سرعت پایین دیافراگم را تصحیح می‌کند و تصاویر را به‌صورت واضح و شفافی ثبت و ذخیره می‌کند.

دوربین مدل S۱۴۲۰ مجهز به یک لنز ۲۶ میلیمتری واید با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر است. لنز واید برای گرفتن عکس‌های گروهی به طوری که به راحتی همه در عکس حاضر باشند، بسیار مناسب است. با استفاده از امکان زوم قدرتمند این دوربین، هنگام عکاسی در حالت نزدیک، کاربران این امکان را دارند که جزئیات تصویر حتی در فاصله دور را به تصویر بکشند.

تکنولوژی HDR II BenQ هم قابلیت دیگر این دوربین است که به کاربر اجازه می‌دهد از صحنه‌هایی که معمولا برای عکاسی دشوار است، با کنتراست بالایی عکاسی کند. این تکنولوژی صحنه‌های عکاسی شده را مطابق آنچه که چشم می‌بیند با تمام جزئیات در نقاط تاریک و روشن، نشان می‌دهد.

این دوربین همچنین مجهز به انواع حالت‌های عکاسی بوده و از ویژگی «Color accent» هم بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد تا یک رنگ را در تصاویر انتخاب کند و بقیه رنگ‌ها را به سیاه و سفید تبدیل کند یا رنگ آن را به سلیقه خود تغییر دهد.

قابلیت فیلمبرداری با وضوح HD و برابر ۷۲۰ پیکسل هم به کاربران این امکان را می‌دهد تا صحنه‌ها را به صورتی شفاف، واضح و با تمام جزئیات ضبط کنند. دوربین S۱۴۲۰ از طرفی با حسگرهای قوی، نماهای واقعی را در صحنه‌های کم نور، با جزئیات تشخیص می‌دهد و ثبت می‌کند.

اما شرکت BenQ هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این دوربین جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.