بازار دیجیتال- این روزها همه چیز به سوی آنلاین شدن پیش می‌روند. بازی‌های کامپیوتری هم از این قاعده مستثنی نیستند. بازی‌های آنلاین این روزها در کشورهای مختلف جهان دوستداران زیادی دارد و با یک جست‌وجوی کوچک در اینترنت می‌توانید به لیست بلند بالایی از این سایت‌ها دسترسی پیدا کنید.

ایران هم به تازگی فعالیت در این زمینه را شروع کرده و در حال حاضر می‌توان چندین سایت بازی آنلاین را پیدا کرد که کاربرانی را هم به سمت خود جذب کرده است. یکی از این سایت‌ها، سایت مسابقات اتومبیلرانی است. این سایت اولین سایت بازی آنلاین مسابقات اتومبیلرانی است که به آدرس www.speedup.ir در دسترس علاقه‌مندان به این نوع بازی‌ها قرار گرفته است. کاربران این سایت می توانند با عضویت رایگان در سایت، ماشین خریداری و آن را اسپرت کنند. مراحل استفاده از این سایت به طور کامل آموزش داده شده است، به نحوی که برای شروع بازی تنها کافی است به گاراژ در نظر گرفته شده خودتان بروید، در ماشینتان را باز کنید، استارت بزنید و در مسابقات شرکت کنید! اگر بتوانید از رقیبانتان پیشی بگیرید برنده خواهید شد و به موجودی حسابتان افزوده می‌شود.
در این مرحله کاربر می‌تواند برای خودش یک ماشین اسپرت صفر بخرد. برای آشنایی بیشتر با امکانات این سایت و شرکت در یک مسابقه هیجان‌انگیز حتما به این سایت سر بزنید.