سود‌آورترین کارمندان دنیا در استخدام اپل

همکاران سیستم- بر اساس اطلاعات مندرج در یک گزارش جدید، کارمندان شرکت اپل نسبت به افرادی که در شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، اینتل و دیگر شرکت‌های صاحبنام دنیا کار می‌کنند، بسیار سودآورتر هستند. شرکت تحقیقاتی Pingdom براساس بررسی جدید خود و اطلاعات به دست آمده از مرکز Yahoo Finance اعلام کرد شرکت اپل در طول ۱۲ ماه گذشته به‌ازای هر کارمند خود ۴۱۹ هزار و ۵۲۸ دلار (۲۵۸ هزار و ۸۸۵ پوند) درآمد کسب کرده است.

هر یک از کارمندانی که در شرکت گوگل مشغول به کار هستند، طی سال گذشته به طور میانگین ۳۳۶ هزار و ۲۹۷ دلار(۲۰۷ هزار و ۴۶۹ پوند) برای این شرکت سودآور بوده‌اند. این رقم برای هر یک از کارمندان شرکت مایکروسافت ۲۴۴ هزار و ۸۳۱ دلار (۱۵۱ هزار و ۴۱ پوند) اعلام شده است.

شرکت اینتل نیز در سال گذشته موفق به کسب درآمد ۱۳۰ هزار و ۲۶۷ دلاری (۸۰ هزار و ۳۶۴ پوندی) به‌ازای هر یک از کارمندان خود شد. در این میان سیسکو توانست بر اساس هر کارمند خود ۱۰۷ هزار و ۲۱۴ دلار(۶۶ هزار و ۱۴۵ پوند) درآمد کسب کند. ارزش هریک از کارمندان گوگل، مایکروسافت و اپل یک سال پیش به‌ترتیب ۲۰۹ هزار و ۶۲۴ دلار، ۱۹۴ هزار و ۲۹۷ دلار و ۱۵۱ هزار و ۶۳ دلار بوده است.