بازار دیجیتال- به نظر می‌رسد کاهش تقاضا و افت قیمت سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل، مسوولان این اپراتور را بر آن داشته تا با اتخاذ و اجرای تصمیماتی، نرخ مکالمات و خدمات خود را از امروز به نفع مشترکین کاهش دهند. براساس این تصمیم، تعرفه هر ثانیه مکالمه در داخل شبکه ایرانسل با ۲۰درصد کاهش در سیم‌کارت‌های دائمی از ۴۱/۱۰ریال به ۳۲/۸ریال تغییر می‌کند. این مبلغ معادل ۴۹۹ریال به ازای هر دقیقه بر مبنای محاسبه ثانیه‌ای است. همچنین تعرفه مکالمه هر ثانیه در سیم‌کارت‌های اعتباری با ۲۷درصد کاهش، معادل ۶۲۰ریال به ازای هر دقیقه بر مبنای محاسبه ثانیه‌ای در نظر گرفته شده است.

نرخ خدمات اینترنتی نیز با ۵۰درصد تخفیف، ۱۵ریال در هر کیلوبایت و تعرفه ارسال پیام صوتی و تصویری با ۸۰درصد تخفیف به ۳۲۰ریال رسیده است.

شکایت‌های ایرانسل در مجلس پیگیری می‌شود

نایب رییس کمیسیون صنایع که همواره از عملکرد اپراتور دوم تلفن همراه حمایت می‌کرد اعلام کرد، شکایت‌های زیادی از ایرانسل به مجلس رسیده است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.

کاتوزیان که نحوه خدمات‌دهی ایرانسل را برخلاف تبلیغات آن در سطح کشور می‌داند در گفت‌وگو با فارس افزود: آنتن‌دهی ضعیف ایرانسل یکی از مشکلات اساسی است که شکایت‌های زیادی در این زمینه به نمایندگان رسیده است و به نظر می‌رسد سیم‌کارت‌های ایرانسل تقریبا بی‌مصرف هستند. وی در انتقادی بی‌سابقه افزود: به نظر می‌رسد شعار ایرانسل با مضمون هر کجا هستید، از کی تا حالا و ... با عمل تطابق ندارد و نوعی انحراف در افکار عمومی است.