عرضه جدیدترین دستگاه‌های ضبط صوت به بازار

بازار دیجیتال - شرکت جی‌وی‌سی جدیدترین دستگاه‌های ضبط صوت خانگی خود را طی یک هفته اخیر به بازار عرضه کرد. طالبی مسوول فروش لوازم صوتی و تصویری شرکت جی‌وی‌سی در این زمینه می‌گوید: با عرضه سری جدید دستگاه‌های ضبط صوت این مارک مدل‌های DK۱، DK۳ و T۶۶ از دور خارج شدند. همچنین مدل‌های MX-J۳۰، MX-J۲۰، MXJ۱۰، ا، DX-U۱۰، DX-U۶ و DX-U۸ دستگاه‌های ضبط صوت از جدید این شرکت محسوب می‌شوند که به ترتیب با ۲۴۰۰، ۳۲۰۰، ۳۵۰۰، ۵۶۰۰، ۱۲۰۰۰ و ۷۰۰۰ وات قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شده‌اند.

تجهیز به ورودی USB، دو کاست، ۵ دیسک، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند. ضمن این که پخش انواع فرمت‌های MP۳، VCD و عکس فشرده از ویژگی‌های دیگر این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

مدل‌های فوق در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۲۹۰، ۳۵۰، ۳۹۰، ۴۰۰، ۵۹۰ و ۴۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

طبق اعلام شرکت گلدیران، قیمت برخی از دستگاه‌های ضبط صوت خانگی ال‌.جی طی دو هفته اخیر با کاهش ۱۰ تا ۲۰هزار تومانی قیمت مواجه بوده، که این کاهش قیمت بیشتر در مدل‌های ۸۹۰۰، ۲۵۵۰ و ۹۹۰۰ مشهود است.

این دستگاه‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۲۹۰، ۱۹۵ و ۳۲۰هزار تومان در بازار عرضه شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز ورودی USB، دو کاست و ۱۱۰۰۰ وات قدرت خروجی صدا هستند.

گل‌پرور، مسوول یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری پاناسونیک نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه‌های ضبط صوت خانگی این شرکت‌ طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر انواع دستگاه‌های ضبط صوت این شرکت بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته به فروش می‌رسند. به طور مثال مدل‌‌های NC۹ا،NC۶ا،VK-۶۵۰او VK-۷۵۰ که به ترتیب با ۶۵۰۰، ۳۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ وات قدرت خروجی صدا به بازار ارائه شده‌اند، با همان قیمت سابق به فروش می‌رسند.

مدل‌های فوق در حال حاضر به ترتیب با مبلغ ۵۸۵، ۳۹۵، ۲۵۰ و ۳۰۰هزار تومان در بازار موجود هستند.