قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی وارد خاورمیانه شد
گوشی هوشمند G2 نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که می‌تواند صدا را با کیفیت استودیوی موسیقی برای کاربران پخش کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آی‌تی‌پی، شرکت ال‌جی سرانجام قدرتمندترین دستگاه الکترونیکی همراه خود را در سری گوشی‌های هوشمند G خود وارد بازار خاورمیانه کرد. این شرکت کره‌ای توضیح داد که گوشی هوشمند G۲ نمونه‌ تلاش ال‌جی برای ارائه نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید به کاربران است و نشان می‌دهد که محصولات الکترونیکی تا چه اندازه می‌توانند با زندگی روزمره مردم و رفتارهای آنها سازگاری یابند.
شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیکی ال‌جی اعلام کرد که این گوشی هوشمند مزایای فراوانی را نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار در اختیار کاربران می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به طراحی تجاری، قابلیت‌های اختصاصی و تجربیات متفاوت کاربران از دستگاه‌های الکترونیکی اشاره کرد. این گوشی هوشمند به پردازنده پرقدرت
Snapdragon ۸۰۰ مجهز شده است که به همراه پردازنده گرافیکی مجزا و باتری پردوام به دست کاربران می‌رسد. این محصول نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که به سیستم بازپخش ۲۴ bit/۱۹۲kHz Hi-Fi مجهز شده است که بر اساس آن می‌تواند صدا را با کیفیت استودیوی موسیقی برای کاربران پخش کند. صدایی که کاربر از این طریق گوش می‌دهد بسیار باکیفیت‌تر از صدای پخش شده از CD است. ال‌جی می‌گوید که G۲ بزرگ‌ترین تحولات در دنیای گوشی‌های هوشمند را ایجاد کرده است و نخستین محصول در این زمینه محسوب می‌شود که بدنه آن فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری است و درعوض یک کلید ویژه در قسمت پشت و در کنار لنز دوربین قرار گرفته است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۲/۵ اینچی دارد که از این نظر می‌توان عنوان بزرگ‌ترین گوشی هوشمند جهان را برای آن در نظر گرفت.