تلویزیون 32 اینچ سونی
دنیای‌اقتصاد- اگرچه این روزها با توجه به عرضه تلویزیون‌های سایز بزرگ در بازار و تبلیغات زیادی که برای این نوع تلویزیون‌ها می‌شود، اکثر توجه‌ها به سمت نمونه‌هایی با سایز‌های بالاتر از 47 اینچ است، اما تلویزیون‌های سایز کوچک که قیمت کمتری هم دارند مخاطبان خود را دارند. به همین دلیل در لیست موجودی شرکت‌های عرضه‌کننده تلویزیون همچنان شاهد عرضه این نمونه از تلویزیون‌ها هستیم.
یکی از برندها که همچنان تعدادی از این تلویزیون‌های سایز کوچک را به بازار عرضه می‌کند sony است که مدل KDL-۳۲W۶۷۰A را که یک تلویزیون LED با سایز ۳۲ اینچ است، برای خریداران این سایز تلویزیون‌ها به بازار عرضه کرده است.
KDL-۳۲W۶۷۰A که تصاویری با کیفیت FULL HD نمایش می‌دهد، دارای رزولوشن یا وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۹، بهره‌مندی از قابلیت تصویر در تصویر و... است.
این تلویزیون به ورودی و خروجی‌های HDMI، USB، Componentو، Composite، S-Video، PC Input، LAN RS-۲۳۲C ورودی تیونر و... مجهز است و علاوه بر این به Wi-Fi،Dynamic Backlight Control، موتور جست‌وجوی سونی و... مجهز است. بهره‌مندی از سیستم‌های صوتی Dolby® Digital، Dolby® Digital Plus، Dolby® Pulse، HE-AAC از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.
تلویزیون ۳۲ اینچی LED سونی با قیمتی در حدود یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.