یک لپ‌تاپ حرفه‌ای با قیمت گران
دنیای‌اقتصاد- مدل ENVY dv6-7300 از لپ‌تاپ‌های محبوب و باقابلیت HP در بازار داخلی است.
این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel ۳۶۳۰QM Core i۷ ۲.۴۰GHz up to ۳.۴۰ GHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است.
کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم NVIDIA GeForce GT ۶۳۵M ۲۰۴۸ MB up to ۴۰۹۶ MB است.
لپ‌تاپ باقابلیت HP به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی از نوع BrightView LED-backlit Display و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ مجهز است.
تجهیز به درایو نوری Blu-ray ±R/RW with SuperMulti DVD±R/RW Double Layer، بلوتوث داخلی، وب‌کمHP TrueVision با کیفیت HD همراه با میکروفون داخلی دیجیتالی، کارتخوان، تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ حرفه‌ای از خانواده سرشناس HP است. بهره‌مندی از شبکهIntegrated ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Gigabit LAN: Ethernet LAN،یک پورت USB 2.0، سه پورت USB 3.0، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت خروجی VGA، پورت HDMI و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ مانند سایر نمونه‌های جدید بازار فاقد مودم بوده و از شبکه‌های ارتباطی نظیر WIFI و... استفاده می‌کند.
لپ‌تاپ باقابلیت این خانواده همچنین به باتری شش سلولی مجهز است و از سیستم‌عامل Microsoft Windows ۸ بهره‌مند است.
لپ‌تاپ ۴۶/۲ کیلوگرمی مذکور ابعادی حدود ۵/۳۲×۲۴۷×۳۷۸ میلی‌متر دارد و با قیمتی حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
این لپ‌تاپ برای افرادی که از لپ‌تاپ انتظار سرعت زیادی داشته و قصد دارند، کاربری پیچیده و حرفه‌ای‌تری از لپ‌تاپ داشته باشند، مناسب است. لپ‌تاپ مذکور برای کاربران تجاری، گیمرها، تدوین گران و افرادی که نیاز به یک لپ‌تاپ صفحه بزرگ با قابلیت‌های فنی بالا دارند، گزینه بسیار مناسبی است.