ال‌جی هم به ساعت هوشمند روی می‌آورد
بازار رایانه‌های پوشیدنی مرز آینده، بخش درحال رشد فناوری است. از همین رو تولیدکنندگان برای ارائه ساعت‌های هوشند خود وارد رقابت جدی شده‌اند و شرکت کره‌جنوبی ال‌جی در نظر دارد به زودی یک ساعت هوشمند به گجت‌های پوشیدنی بازار اضافه کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، ال‌جی حق اختراعی را برای محصولی به نامG Health ثبت کرده است. اگرچه اسناد این ثبت اختراع جزئیات چندانی درباره ساعت هوشمند ال جی نشان نمی‌دهد اما ثبت اختراع گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه فناوری درباره تمرکز ساعت هوشمند جدید ال جی بر روی مقوله سلامتی رقم زده است.

یک مدیر شرکت ال جی پیش از این گفته بود که این شرکت روی چنین محصولی کار می‌کند و قرار است این محصول سال آینده روانه بازار شود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه منحنی شبیه به تلفن هوشمند جی فلکس خواهد بود.سایر جزئیات درباره این دستگاه هنوز مشخص نیست و ال‌جی به طور رسمی اطلاعاتی درباره آن اعلام نکرده است.
دستگاه‌های پوشیدنی با سرعت چشمگیری توجه شرکت‌های فناوری دنیا را به خود جلب کرده‌اند و در حال حاضر اکثر شرکت‌های فناوری دنیا یا ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده‌اند یا درحال کار کردن روی آن هستند.
گفته می‌شود که شرکت تایوانی اچ تی سی نیز روی نسخه آندرویدی یک ساعت هوشمند با دوربین کار می‌کند. از سوی دیگر گفته شده است که اپل نیز در نظر دارد یک ساعت هوشمند را با صفحه نمایش منحنی در سال 2014 وارد بازار کند.
گزارش‌های غیر رسمی حاکی از این است که ماه آینده شرکت گوگل نیز از یک ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد.
درحال حاضر سامسونگ و سونی ساعت‌های هوشمند خود را وارد بازار کرده‌اند. شرکت‌های بزرگ ورزشی چون آدیداس هم اعلام کرده‌اند که آنها نیز به رقابت‌های ساعت هوشمند ملحق خواهند شد.