تبلتی ارزان برای کاربران مبتدی
دنیای‌اقتصاد- اگر چه ACER طی یک سال گذشته بیشتر روی عرضه تبلت و لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت تمرکز کرده است، اما همچنان برخی از مدل‌های ارزان قیمت را برای مشتریان خود به بازار عرضه می‌کند.

در حوزه تبلت‌ها این برند مدلIconia Tab B1-A71 را به بازار عرضه کرده است. این تبلت آندرویدی که به صفحه نمایش هفت اینچی مجهز است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهMTK 8317T Chipset , Dual-Core با سرعت پردازش 2/1 گیگاهرتز، حافظه 512 مگابایتی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که ACER روی این تبلت از صفحه نمایش هفت اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان و با تراکم پیکسلی 170ppi استفاده کرده است. این صفحه نمایش مالتی تاچ بوده و قابلیت دریافت چندین لمس همزمان را دارد.
تبلت ارزان‌قیمت ACER همچنین به شبکه بی‌سیم Wifi، جی پی اس، بلوتوث، حسگر شتاب‌سنج و... مجهز است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ MicroSD تا 32 گیگابایت را دارد.
این تبلت همچنین به دوربین مکالمات تصویری (وب کم) با کیفیت VGA و با رزولوشن 640×480 پیکسل مجهز است.
تجهیز به بلندگوهای داخلی استریو، نسخه 2 پورت میکرو یو اس بی، پورت HDMI، فیش 5/3 میلیمتری صدا و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت
ارزان قیمت از خانواده ACER است.
در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که مانند سایر تبلت‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار ،ACER هم از نسخه v4.1 JellyBean از سیستم‌عامل گوگل آندروید روی این تبلت استفاده کرده است. باتری هم یون لیتیوم استاندارد 2710 میلی‌آمپری است.
این تبلت قابلیت پخش موسیقی با فرمت‌هایMP3/eAAC+/WAV/WMA و پخش موسیقی با فرمت‌های XviD/MP4/H.264/H.263 را دارد.
قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت 320 گرمی که ابعادی حدود 4/197×5/128×3/11 میلی‌متر دارد در حدود 390 تا 400 هزار تومان است.