یک تبلت جدید از سری هیبریدی‌های ویندوزی
ردنیای اقتصاد- این روزها بازار تبلت‌های هیبریدی گرم و پررونق است و هر روز محصولی جدید در این زمینه راهی بازار کامپیوتر می‌شود.
در نتیجه رقابت شدیدی بین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات به وجود آمده است. رقابتی نفس‌گیر که به رشد تنوع در بازار این کالای نوظهور منجر شده است.
یکی از برندهای فعال در این زمینه که چند تبلت هیبریدی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه کرده است ایسر است. این برند با عرضه تبلت هیبریدی جدیدی با نام P۳-۱۷۱ - A به تنوع مدل تبلت‌های هیبریدی (تبلت‌هایی که در صورت اتصال به کیبورد به لپ‌تاپ تبدیل می‌شوند) افزوده است.
در توضیح این تبلت هیبریدی جدید از خانواده ایسر باید بگوییم که این تبلت که گفته می‌شود در رقابت با تبلت‌های TAICHI ایسوس و VAIO Duo سونی به بازار عرضه شده است از سیستم عامل ویندوز هشت بهره‌مند است و در ضمن به پردازنده Intel ۳۲۲۹Y Core i۳ ۱.۴۰ GHz مجهز است.
تجهیز به رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII، هارددیسک ۱۲۰ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics ۴۰۰۰ از دیگر ویژگی‌های این تبلت هیبریدی است. در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که ایسر این تبلت را با صفحه نمایش ۱۱ اینچی مولتی تاچ طراحی و تولید کرده است. وضوح تصویر صفحه نمایش این تبلت ۱۳۶۶×۷۶۸پیکسل است.
تجهیز به بلوتوث داخلی، تجهیز به دو دوربین HD در جلو و عقب، اسپیکر دالبی، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HD MI، یک پورت USB ۳.۰ از قابلیت‌های دیگر تبلت هیبریدی جدید ایسر است.
ایسر روی این تبلت باتری چهار سلولی با قابلیت کارکرد ۶ ساعت قرار داده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت محبوب که وزنی حدود ۳۳/۱ کیلوگرم دارد در حدود ۲میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است.