دسترسی به آخرین اخبار دنیای فوتبال
دنیای اقتصاد- اگر از علاقه‌مندان به دنیای فوتبال هستید و دوست دارید هر لحظه از آخرین اخبار این حوزه باخبر شوید بهتر است از اپلیکیشن FIFA استفاده کنید. این اپلیکیشن در واقع اپ رسمی فدراسیون جهانی فوتبال یا همان FIFA برای کاربران تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها است. با کمک این اپلیکیشن به آخرین اخبار مربوط به دنیای فوتبال در سر تا سر جهان دسترسی خواهید داشت.
شما با استفاده از این اپ سرویس خدمات گوناگونی را در اختیار خواهید داشت. به روزرسانی در لحظه نتایج بازی‌ها برای 85 لیگ برتر جهان،آمار و اطلاعات جدول رده‌بندی مربوط به بیش از 190 لیگ کشورهای جهان، تحت پوشش قرار دادن اخبار مربوط به بازی‌های تقویم فیفا، دنبال کردن جذاب‌ترین عکس‌ها، ویدئوها و اخبار فوتبال از دور دنیا، مشاهده رده‌بندی جهانی تیم‌های فوتبال و... مجموعه خدماتی است که از طریق اپلیکیشن رسمی فیفا در اختیار خواهید داشت.
این اپلیکیشن آن هم در شرایطی که چند ماهی به جام‌جهانی ۲۰۱۴ زمان باقی مانده است می‌تواند برای تمامی کاربران علاقه‌مند به این ورزش سودمند باشد. این اپلیکیشن رایگان در حال حاضر برای کاربران سیستم عامل ios‌ نسخه ۱/۵ وبالاتر و سیستم عامل آندروید ۳/۲ و بالاتر قابل دسترس است.