در سال 2017 میلادی مجموع درآمدهای خدمات سرگرمی تلفن همراه در گستره جهانی 75 میلیارد دلار محاسبه خواهد شد. مجموع درآمدهای این بازار تا پایان سال‌جاری میلادی39 میلیارد دلار محاسبه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار‌ نیوز، این طور که مرکز تحقیقاتی Juniper Research در آخرین گزارش خود اعلام کرده است، در سال 2017 میلادی مجموع درآمدهای خدمات سرگرمی تلفن همراه در گستره جهانی 75 میلیارد دلار محاسبه خواهد شد.
این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که مجموع درآمدهای این بازار تا پایان سال جاری میلادی ۳۹ میلیارد دلار محاسبه خواهد شد و در این راستا بازارهای نوظهور و رو به‌رشد بیشترین تاثیر را در افزایش درآمدها خواهند گذاشت. همچین گفته شده است که گسترش حضور دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ابزارها از جمله ساعت‌های مچی هوشمند می‌توانند بر این روند اثرگذار باشند. این گزارش توضیح داده است که بازی‌ها محبوب‌ترین بخش در دنیای خدمات سرگرمی موبایلی محسوب می‌شوند و در این دوره زمانی بیشترین درآمد را از آن خود خواهند کرد. این گزارش همچنین توضیح داده است که بخش Leisure & eReader شامل ابزارهای چندگانه از جمله سیستم‌های خبررسان، سیستم‌های راهیاب و همچنین خریدهای آنلاین محبوبیت فراوانی بین مردم دارند و تا سال ۲۰۱۷ میلادی درآمد حاصل از عرضه آنها افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت. مرکز تحقیقاتی Juniper Research همچنین پیش‌بینی کرده است که در طول تعطیلات پایان سال جاری میلادی نیز بازار ابزارهای سرگرمی موبایلی داغ‌تر و مجموع درآمدهای آن بیشتر خواهد شد. در این گزارش، اعلام شد که خاور دور و چین بزرگ‌ترین بازار ابزارهای سرگرمی موبایلی در جهان محسوب می‌شوند و بیشترین درآمدها مربوط به آن می‌شود. در این بازار بزرگسالان کم‌ترین تمایل به استفاده از ابزارهای یاد شده را دارند و ابزارهای رایگان نیز بیشترین محبوبیت را بین این دسته از افراد خواهند داشت.

درآمد بازار سرگرمی‌های موبایلی 75 میلیارد دلار می‌شود