یک شرکت تولیدکننده تلفن‌های هوشمند مجلل و گران‌قیمت یک تلفن هوشمند ‌آندرویدی از تیتانیوم خالص ساخته و آن را به قیمت 1800 دلار وارد بازار کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گروسو که معمولا به تغییر شکل تلفن‌های هوشمند اپل با الماس و قیمت‌های ۳۰ هزار دلاری و تولید تلفن‌های غیرهوشمند مجلل و گران‌قیمت شهرت داشت، اکنون وارد تجارت ‌آندروید شده و یک تلفن هوشمند با تعداد محدود تولید کرده است. این تلفن هوشمند ‌آندرویدی شرکت گروسو با نام رادیکال R۱ از تیتانیوم خالص ساخته شده و قیمت ۱۸۰۰ دلاری برای آن تعیین شده است؛ درحالی که نسخه۲۳۰۰ دلاری از این دستگاه نیز قابل ارایه است. در نسخه گران‌قیمت کاربر می‌تواند بنا بر انتخاب خود، لگوی این دستگاه مزین به طلای ۱۸ عیار سفید یا زرد شود.
منفی‌ترین نکته‌ای که درباره این تلفن‌ آندرویدی وجود دارد، ویژگی‌های خود دستگاه است که حتی یک سوم قیمت را دربرنمی‌گیرد. تلفن هوشمند رادیکال با ۲۱۹ گرم وزن دارای سیستم عامل آندروید ۴.۱.۲، صفحه نمایش ۵/۴ اینچی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی
۳۶ گیگابایتی و پردازشگر چهار هسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتزی است.
علاقه‌مندان به این تلفن ‌آندرویدی گران‌قیمت نمی‌توانند برای خرید آن مدت زیادی تعلل کنند؛ چراکه تولیدکننده تنها ۹۹۹ دستگاه از این تلفن را ساخته و عرضه کرده است.