از خودتان پرتره‌های باکیفیت بگیرید
دنیای‌اقتصاد- اگر از آن دسته افراد هستید که با دوربین گوشی خود از خود زیاد عکس می‌گیرید، ولی طبیعتا این عکس‌ها به دلیل مسلط نبودن به دوربین چندان جالب از آب در نمی‌آید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Retrica استفاده کنید.
Retrica اپلیکیشن عکاسی ویژه افرادی است که علاقه‌مند به گرفتن عکس پرتره از خود هستند. در اصطلاح به این نوع عکاسی Selfies گفته می‌شود و رتریکا تمرکز خود را بر این نوع عکاسی پرتره گذاشته است. Retrica با داشتن بیش از ۸۰ فیلتر متنوع و جذاب به شما امکان خلق عکس‌های بسیار حرفه‌ای و باکیفیت را می‌دهد. براساس اظهارات کاربران این اپلیکیشن، فیلترهای به کار گرفته‌شده در این آپ بسیار متنوع است و در کمتر اپلیکیشن عکاسی دیده شده است.
همچنین Retrica به شما امکان می‌دهد که قبل از عکس گرفتن نتیجه استفاده از فیلتر مورد نظر خود را ببینید. با این اپلیکیشن می‌توانید به صورت پشت سر هم و در فواصل زمانی مختلف از خودتان عکس بگیرید و چند عکس مختلف از خود را در یک عکس واحد کنار هم قرار دهید.
نوشتن شرح کوتاه برای عکس‌ها، تعریف نقطه متمرکز در عکس، زمان‌سنج اتوماتیک، وجود بیش از ۲۰ حالت برای در کنار هم قرار دادن چند عکس و... ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن تنها برای کاربران سیستم‌عامل IOS‌کاربرد دارد. برای دریافت Retrica می‌توانید به سایت
www.Retrica.CO‌ مراجعه کنید.