موبنا- در حالی که مدت کوتاهی از ورود گوشی P6 هوآوی به بازار ایران می‌گذرد، این مدل تازه وارد در لیست پرفروش‌های بازار قرار گرفته است.
بدنه این گوشی ۹۳۵ هزار تومانی از جنس فلز است، با این حال فقط ۱۲۰ گرم وزن دارد و ضخامت ۶/۱۸ میلیمتری کاربرد گوشی را ساده‌تر کرده است.
هوآوی علاوه بر طراحی، دوربین هشت مگاپیکسلی با برنامه ImageSmart ارائه شده که کیفیت عکس‌ها را افزایش داده و قابلیت تشخیص نوع صحنه را دارد.از آنجا که قابلیت Selfie یا «عکاسی از خود» به یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، هوآوی در این گوشی از دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی استفاده کرده و امکان ویرایش عکس را برای کاربران فراهم کرده است.
این گوشی همچنین دارای نمایشگر ۷/۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از پردازنده چهار هسته‏ای ۵/۱ گیگاهرتزی Hisilicon K۳V۲ پشتیبانی می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به دو گیگابایت RAM، دوربین هشت مگاپیکسلی اصلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی اشاره کرد.
هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSilicon که متعلق به خود هوآوی است می‌سازد.

تازه وارد هوآوی پرفروش شد