هدفونی برای حذف 90 درصدی صداهای زائد محیطی
دنیای‌اقتصاد- شرکت چینی King Jim به‌تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار انواع لوازم جانبی دیجیتال عرضه کرده است. این محصول جدید یک هدفون Earplug یا داخل گوشی است که به‌خاطر امکاناتش می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. این هدفون قابلیت حذف صداهای مزاحم و زائد محیطی را تا حد زیادی دارد و با وجود اینکه سر و صدای مزاحم را حذف می‌کند، اما اجازه می‌دهد صداهای مهم مانند اطلاعیه‌های عمومی، صدای زنگ گوشی و همچنین صدای شخصی که شما را صدا می‌زند و با شما صحبت می‌کند، به گوش شما برسند.
به این ترتیب وقتی در یک صف انتظار مهم قرار دارید، با استفاده از این هدفون دیگر لازم نیست نگرانی برای خوانده شدن اسم‌تان در هنگام گوش دادن به موسیقی داشته باشید. تکنولوژی حذف صدای مزاحم King Jim امکان حذف صداهای زائد محیطی با فرکانس ۳۰۰ هرتزی را تا ۹۰ درصد دارد. این صداهای زائد محیطی شامل صدای دستگاه‌های تهویه مطبوع، حرکت قطار شهری و دیگر صداهای مشابه هستند.
این هدفون با یک باتری سایز AAA کار می‌کند که امکان کار مداوم تا ۱۰۰ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. اگر به داشتن این هدفون ۳۳ گرمی علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که برای خرید آن باید چیزی در حدود ۸۵۰ دلار بپردازید.