ایسنا- نوعی گجت بی‏سیم با هدف تشویق کودکان به ورزش، بازی‏های بیرون از منزل را به بازی‏های ویدئویی تخیلی تبدیل خواهد کرد. گام‏شمار «iBitz Kid» به‌طور بی‏سیم به یک آی‌فون یا آی‏پد متصل می‏شود و گام‏های برداشته‏شده توسط کودکان را به یک بازی ویدئویی تبدیل می‏کند.
این بازی سپس به کودکان با سکه‏ها و جوایزی در دنیای مجازی، پاداش می‏دهد یا اینکه آنها به انتخاب خود هدیه‏ای دریافت می‏کنند، والدین می‏توانند تعیین کنند فرزندانشان چند گام باید طی کنند تا آن هدیه‏ را به‌دست آورند. به‌عنوان نمونه، هر گامی که کودک برمی‏دارد نیروی یک کشتی موشکی مجازی را هنگام تفحص آن در کهکشان خیالی تامین می‏کند.
سامانه iBitz برای کودکان که «PowerKey» نیز نام دارد، توسط شرکت گئوپالز در کلرادو، ارائه شده است، هر سیستم، ۸۱/۳ سانتی‏متر طول و ۵۴/۲ سانتی‏متر عرض دارد و می‏توان آن را به کفش کودک متصل کرد. فناوری مزبور۳۰ روز فعالیت را ذخیره می‏کند، در مقابل آب مقاوم است و در طیفی از هفت رنگ قرمز، آبی، صورتی، سیاه، سبز، نارنجی و بنفش قابل‏دسترس است.
هیچ‌یک از داده‏های فعالیت یک کودک نمی‏تواند خارج از خانواده به اشتراک گذاشته شود و والدین قادر خواهند بود بر پیشرفت کودک نظارت داشته باشند. آنها همچنین می‏توانند گروه‏های مسوول را با خانواده و دوستان ایجاد کنند و کودکان دستیابی به بازی‏ها و نرم‏افزارها را به‌عنوان پاداشی برای فعالیت فیزیکی عالی دریافت کنند.