دنیای‌اقتصاد‌- شرکت Sharp به تازگی تلویزیون‌های جدید خودش را به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید که اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شده بودند، از سری محصولات 2014 شرکت Sharp هستند که از آخرین تکنولوژی‌های این شرکت مانند پلت‌فرم SmartCentral و +Quattron بهره می‌گیرند.
در حقیقت وجه تمایز و مهم‌ترین ویژگی این تلویزیون‌های جدید تکنولوژی +Quattron است که به عقیده مسوولان این شرکت، مکانیزمی است که بر اساس آن، دستگاه توانایی دریافت سیگنال‌های 4K و پخش آن با کیفیت نزدیک به 4K و با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل را خواهد
داشت.
طبق اعلام شرکت Sharp، امکان پخش تصاویر با چنین کیفیتی به کمک قابلیت Revelation Upscaler این شرکت فراهم شده که با استفاده از آن محتوای HD برای صفحات‌ نمایشی با وضوح تصویر بالاتر بهینه می‌شود تا تصویری با کیفیت و طبیعی‌تر به‌دست بیاید. در واقع شرکت Sharp این تلویزیون‌های جدید را برای شکستن و کاهش قابل توجه قیمت تلویزیون‌های مشابه رقیب در بازار طراحی و تولید کرده است.
Sharp اعلام کرده است که این تلویزیون‌های جدیدش را در سه اندازه بزرگ ۶۰، ۷۰ و ۸۰ اینچی طراحی کرده و قرار است با قیمتی بین ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار به بازار عرضه کند و به فروش عمومی برسد.