ایسنا- معاون اول رئیس‏جمهوری، توسعه دولت الکترونیک را از اولویت‏ها و نیازهای اصلی کشور برشمرد.
وی گفت: با توجه به ارتباط مستقیم این موضوع با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، دولت اجرای آن را به‌عنوان یک پروژه‏ اصلی در دستور کار قرار داده و اهتمام دارد این طرح را به نتیجه برساند.
اسحاق جهانگیری عصر روز سه‏شنبه، در جلسه شورای‌عالی فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش دبیرخانه شورا درباره آیین‏نامه اجرایی دولت الکترونیک، خواستار تشریح و تبیین این آیین‏نامه در یکی از جلسات هیات دولت شد و افزود: با ارائه این گزارش در جلسه هیات وزیران، ظرفیت دستگاه‏های اجرایی نیز در حمایت از این طرح قرار می‏گیرد و سریع‌تر به نتایج و اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.
معاون اول رئیس‏جمهوری از همه دستگاه‏های اجرایی و بخش‏های مرتبط خواست توسعه دولت الکترونیک را به‌عنوان یکی از اولویت‏ها در دستور کار قرار دهند تا با همگرایی و همراهی بخش‏های مرتبط، الزامات فنی و زیرساختی لازم فراهم شده و هرچه زودتر شاهد اجرای این طرح باشیم.
در این جلسه، دبیر شورای‌عالی فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد و فعالیت سه‏ماهه دبیرخانه و کمیسیون راهبردی شورای‌عالی فناوری اطلاعات ارائه کرد و به تشریح برنامه‏ها، اقدامات و آیین‏نامه اجرایی توسعه دولت الکترونیک پرداخت.