ناصر کریم صراف در این خصوص گفت: از آنجا که کاهش هزینه‌های ارتباطی همواره یکی از خواسته‌های مشترکان در هر شبکه موبایل محسوب می‌شود، شرکت تالیا در آستانه فرارسیدن سال نو در گام اول تعرفه تماس با کشور افغانستان را به‌منظور رفاه حال مشترکان خود کاهش داده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس از امروز (بیستم اسفندماه) مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری ۰۴۰ در ابتدای شماره خود به جای هزینه ۹۰۰ تومانی، برای هر دقیقه مکالمه با این کشور هزینه‌ای ۵۹۹ تومانی پرداخت کنند. این تعرفه برای تماس با شبکه‌های موبایلی و تلفن ثابت این کشور یکسان است.
در داخل کشور نیز به تازگی تالیا اقدام به فلت‌سازی شبکه خود کرده و برای تمامی تماس‌های درون شبکه‌ای خود (فارغ از اینکه بین مشترکان کدام استان‌ها باشد) تعرفه ۵۹۹ ریالی را در نظر گرفته است. همچنین در داخل هر استان برای هر دقیقه مکالمه از خط تالیا با تلفن ثابت یا خط همراه اول در ساعات پیک تعرفه‌ای ۶۷۰ ریالی و در ساعات غیرپیک ۵۳۶ ریالی در نظر گرفته شده است. برای مکالمه با تلفن ثابت یا خط همراه اول استان‌های دیگر نیز مشترکان تالیا برای هر دقیقه مکالمه در ساعات پیک ۱۱۳۹ ریال و در ساعات غیرپیک ۸۰۴ ریال هزینه پرداخت می‌کنند.