شارژر کوچک جیبی برای ابزارهای مختلف
دنیای‌اقتصاد- از آنجا که این روزها استفاده از ابزارهای دیجیتال شخصی افزایش چشمگیری پیدا کرده است، موضوع حفظ شارژ در آنها هم اهمیت زیادی دارد. در همین راستا هم شرکت‌های تولیدکننده مختلف به طراحی و تولید شارژرهای متنوع و جالب روی آورده‌اند. LithiumCard هم یکی از این شارژرهای کوچک و قابل حملی است که می‌تواند برای ابزارهای مختلف به‌کار برده شود.
این شارژر در دسته هایپرشارژرها قرار دارد که با افزایش سرعت شارژ دستگاه‌های دیجیتالی امکان استفاده سریع‌تر را برای کاربرانشان فراهم می‌آورند. به این ترتیب است که گویا سرعت شارژ شدن یک گوشی موبایل با استفاده از این شارژر تا دو برابر سریع‌تر از شارژرهای USB رایجاست.
با این حال اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شارژر ابعاد آن است که در مقایسه با محصولات رقیب، بسیار کوچک است. این محصول اندازه‌ای برابر پنج کارت بانکی که روی هم قرار داده شده باشند، دارند و به این دلیل می‌توانند به راحتی در کیف پول کاربرانشان هم قرار بگیرند.
LinearFlux شرکت تولیدکننده این شارژر است که تا حالا ۱۷۰ هزار دلار سرمایه برای تولید این محصول جمع‌آوری کرده است که این میزان تا ۳۰ هزار دلار بیش از سرمایه مورد نیاز آن بوده است. با این اوصاف انتظار می‌رود این محصول به‌زودی به تولید انبوه برسد و روانه بازار شود. با این همه، اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این شارژر اعلام و منتشر نشده است.