ایسنا- بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات بلاروس با عنوان «تی بو ۲۰۱۴» در محل دائمی نمایشگاه‌های این کشور آغاز به کار کرد.
در اروپای شرقی، در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت از بیست کشور جهان، جدید ترین محصولات خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی و اداری، سیستم‌های ارتباطاتی و فناوری‌های شبکه، تلویزیون‌های کابلی و ماهواره‌ای، تجارت الکترونیک، خدمات تلفن‌های همراه، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای کامپیوتری و سیستم‌های امنیتی شبکه ارائه کرده‌اند.
یک شرکت کننده بلاروسی در این نمایشگاه گفت:«ما با مشارکت کمپانی آمریکایی، برای اولین بار در جهان موفق به ساخت دستگاهی شدیم که تصاویر سه بعدی را بدون استفاده از عینک، همراه با سنسورهای حسی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این دستگاه علاوه بر استفاده تفریحی، در مراکز پزشکی و درمانی، هوانوردی و تحقیقاتی کاربرد دارد.»
همچنین نماینده یک کمپانی ژاپنی حاضر در این نمایشگاه گفت: «ما پروژکتوری را طراحی کرده‌ایم که به همراه دوربین‌های ویژه سه بعدی، تصاویری یکپارچه در اندازه یک استادیوم فوتبال را پخش می‌کند و کاربر می تواند به تمام جزئیات تصاویر آن دسترسی داشته باشد.» بر اساس آمار موجود بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ۹ میلیونی بلاروس به طور روزانه از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند. سرعت متوسط اینترنت در این کشور در حدود ۳۰ مگابیت بر ثانیه است که هزینه استفاده از آن به صورت ماهانه کمتر از بیست دلار است. این نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای علاقه‌مندان است.