اولین تبلت مشترک سامسونگ و Barnes & Noble

دنیای‌اقتصاد: در حالی که بسیاری منتظر ورود محصولات جدید شرکت اپل به بازار ابزارهای هوشمند و طبیعتا به دنبال آن ورود محصولات جدید شرکت رقیب یعنی سامسونگ به بازار هستند، حالا شرکت Barnes & Noble با همکاری سامسونگ خبر از برگزاری رویدادی در روز بیستم آگوست در شهر نیویورک داده‌اند. آنها قصد دارند در این مراسم اولین تبلت مشترک خودشان را رونمایی کنند. این دو شرکت اولین بار حدود سه ماه پیش از همکاری مشترک‌شان برای ساخت تبلت خبر دادند و حالا قرار است تبلتی به نام دنیای‌اقتصاد: در حالی که بسیاری منتظر ورود محصولات جدید شرکت اپل به بازار ابزارهای هوشمند و طبیعتا به دنبال آن ورود محصولات جدید شرکت رقیب یعنی سامسونگ به بازار هستند، حالا شرکت Barnes & Noble با همکاری سامسونگ خبر از برگزاری رویدادی در روز بیستم آگوست در شهر نیویورک داده‌اند. آنها قصد دارند در این مراسم اولین تبلت مشترک خودشان را رونمایی کنند. این دو شرکت اولین بار حدود سه ماه پیش از همکاری مشترک‌شان برای ساخت تبلت خبر دادند و حالا قرار است تبلتی به نام

Galaxy Tab Nook ۴ را معرفی کنند. با توجه به آنچه در مورد این تبلت منتشر شده است، احتمالا صفحه نمایش آن ۷ اینچی خواهد بود و از نرم‌افزار‌های اختصاصی Nook بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که رابط کاربری سامسونگ یعنی TouchWiz روی این تبلت استفاده خواهد شد یا اینکه رابطی شبیه به آن چیزی که در گذشته در تبلت‌های Nook وجود داشت، در این تبلت به‌کار برده شده است.

علاوه بر اینها همچنین مشخص نیست که مشخصات سخت افزاری این تبلت مشابه با تبلت‌های استاندارد ۷ اینچی تب ۴ باشد و از طرفی اطلاعاتی درباره قیمت آن هم منتشر نشده است. شرکت Barnes & Noble اعلام کرده است که نقش آنها برجسته کردن ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه است تا در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های خود تبلت را به‌فروش برسانند. این در حالی است که فاصله‌ زیادی با مراسم معرفی محصولات جدید سامسونگ در اوایل ماه سپتامبر نداریم و باید دید این شرکت بزرگ چه محصولاتی را برای رقابت با رقیب بزرگ و محبوبش یعنی اپل وارد بازار می‌کند.