یک تبلت 80 دلاری با قابلیت‌های متنوع

دنیای اقتصاد: در حالی که بازار انواع تبلت همچنان پر رونق است، مدل‌های متنوعی به این بازار عرضه می‌شوند. در همین راستا به تازگی شرکت E Fun که در زمینه تبلت‌های ارزان قیمت فعالیت می‌کند، یک تبلت ۷ اینچی جدید و بسیار ارزان قیمت را به بازار معرفی کرده است. این تبلت جدید که با قیمتی تنها برابر ۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، احتمالا توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می‌کند و فروش خوبی خواهد داشت. در واقع این تبلت می‌تواند مورد توجه کاربرانی قرار بگیرد که هزینه زیادی برای خرید تبلت‌های آی‌پد یا برندهای معروف دیگر ندارند. این تبلت که با مدل Nextbook ۷ به بازار معرفی شده است، دارای پردازنده چهار هسته‌ای MT۸۱۲۷ ARM از MediaTek و رم یک گیگابایتی است.

صفحه نمایش ۷ اینچی این تبلت تصاویر را با وضوح ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بوده و از امکانات ارتباطی بلوتوث ۴، Wi-Fi، GPS، پورت HDMI و یک دوربین ۳/۰ مگاپیکسلی در جلوی بدنه بهره می‌برد.

ابعاد این تبلت برابر ۳۷/۰ در ۴/۴ در ۶/۷ اینچ بوده و مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۴/۴ است. این تبلت ارزان‌قیمت در حال حاضر در فروشگاه‌های Wlamart عرضه می‌شود و به فروش عمومی می‌رسد.