سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری یا هو روی Snapchat

شرکت اینترنتی یاهو قصد دارد روی ابزار موبایلی Snapchat حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه‏گذاری کند تا نتیجه چند میلیارد دلاری را از این کار به دست آورد. به گزارش رایورز، مراکز خبری با این اتفاق از شرکت یاهو در مورد نحوه سرمایه‏گذاری آن روی سرویس Snapchat سوال کردند که البته یاهو هنوز هیچ پاسخی در این زمینه نداده است. شرکت یاهو طی بیانیه‏ای که در این زمینه منتشر کرد توضیح داده است که تمایل ندارد در مورد شایعات و گمانه‏زنی‏هایی که در گوشه و کنار منتشر می‏شود، خبری منتشر کند.

شرکت یاهو این روزها ترجیح می‏دهد پول نقد برای خود نگه ندارد و به همین خاطر تصمیم به انجام سرمایه‏گذاری مذکور دارد، شرکت Tumblr را چندی پیش خریداری کرد و به‏تازگی ابزار پیام‏رسان MessageMe را نیز زیر پوشش خود

قرار داد.

سخنگوی شرکت یاهو با انتشار یک پست الکترونیکی توضیح داد: «گروه توسعه‏دهنده ابزار پیام‏رسان MessageMe به یاهو پیوسته است. آنها یک ابزار موبایلی ساخته‏اند که بر سلیقه شخصی کاربران تاکید دارد، خلاقیت فراوان پشت آن نهفته است و ما ورود MessageMe به گروه شرکت‌های یاهو را تبریک می‏گوییم.» شرکت یاهو همچنان ترجیح می‏دهد به خریدهای بزرگ خود ادامه دهد و با انجام سرمایه‏گذاری روی سرویس‏های کنونی، محبوبیت از دست رفته را به‏دست آورد.