اسپیکر بلوتوثی برای طرفداران موسیقی

دنیــای ‌اقتصـاد: شرکت اپیسر (Apacer) به‌تازگی جدیدترین اسپیکر بلوتوثی خود را عرضه کرده است. این محصول که WS۲۱۱ نام دارد در دو رنگ پرطرفدار مشکی کلاسیک و قرمز عرضه شده است و انتظار می‌رود که به‌خاطر طراحی مدرنش در بازار مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، اسپیکر بلوتوثی اپیسر ابعاد کوچکی دارد و به‌راحتی می‌توان آن را در منزل یا خارج از آن با خود به همراه داشت و مورد استفاده قرار داد. اسپیکر WS۲۱۱ از استاندارد ارتباطی بلوتوث پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل می‌توان با استفاده از آن ترانه یا هر فایل موسیقی را از گوشی‌های موبایل دریافت کرده و با کیفیت بالاتر صدا پخش کرد.

از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این اسپیکر می‌توان به استاندارد ( NFC Near Field Communication) به معنای ارتباط نزدیک میدانی اشاره کرد که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی یا تبلت خود ضربه آرامی به اسپیکر بزند تا دو دستگاه با یکدیگر جفت یا به اصطلاح Pair شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده‌های مورد نظر خود را دریافت کند.

یک برنامه پخش موسیقی با نام Music Player App هم برای این محصول در نظر گرفته شده است که مدیریت آسان فایل‌ها را برای کاربران آن فراهم می‌کند. بد نیست بدانید که باتری این اسپیکر قابلیت پخش مستمر موسیقی تا ۷ ساعت را دارد. این اسپیکر همچنین دارای میکروفن داخلی برای برقراری تماس‌های تلفنی هم بوده و در حال حاضر با گارانتی شرکت داده‌پرداز رایانه متین بازار عرضه می‌شود.