معرفی موبایل‌های هوشمند جدید ال‌جی وایسوس

دو کمپانی ال‌جی و ایسوس به عرضه محصولات جدیدی مانند تلفن‌های همراه و فناوری‌های پوشیدنی تا پایان هفته آینده خواهند پرداخت که می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. به گزارش خبرگزاری مهر، دو کمپانی ال‌جی و ایسوس محصولات جدید خود را تا قبل از پایان سال میلادی جدید روانه بازار فناوری می‌کنند که در این مطلب به معرفی آنها پرداخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اسمارت فون جدید ال‌جی با نام LG F۴۹۰L Liger تا اواخر اکتبر (هفته جاری) به بازار فناوری ارائه شود. این اسمارت فون جدید دارای ویژگی‌های متفاوتی است که می‌تواند نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. این اسمارت فون جدید با عنوان Liger با صفحه نمایش ۹/۵ اینچی full HD رزولوشن ۱۰۸۰ p، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگا بایتی و مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است.

این محصول جدید به LG G۳ شباهت دارد. دوربین پشتی این تلفن همراه جدید ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۱/۲ مگا پیکسل است. این اسمارت فون مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای NUCLUN است. این پردازنده دارای دو چهار هسته‌ای مجزا است و اولین گوشی هوشمند ال‌جی است که با این پردازنده ارائه خواهد شد. پس باید منتظر محصول متفاوتی از این کمپانی بود.

ایسوس به معرفی دو محصول جدید تا اواخر هفته خواهد پرداخت. تلفن همراه جدیدی با عنوان ZenFone و ساعت هوشمند متفاوت ZenWatch. دو محصول جدید تا ۲۸ اکتبر (هفته جاری) روانه بازار فناوری می‌شوند؛ اما هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی از این دو محصول جز تصاویر اولیه از آنها منتشر نشده است.