«کریستین بیل»درنقش استیو جابز

تاکنون شایعات مختلفی درخصوص ساخت فیلمی از زندگی‌نامه استیو جابز و معرفی بازیگران مختلف برای بازی در نقش او منتشر شده است. حالا و بعد از این شایعاتپنج شنبه شب ، به صورت رسمی اعلام شد که قرار است «کریستین بیل» در اقتباس سینمایی زندگی استیو جابز که از کتاب پرفروش والتر ایساکسون ساخته می‌شود، در نقش او بازی کند. این خبر را «آرون سورکین» نویسنده این فیلم (که سابقه‌ فیلمنامه‌نویسی برای فیلم «شبکه اجتماعی» را هم دارد) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ تایید کرد. وی در این‌باره می‌گوید: «ما بهترین بازیگر ممکن در این محدوده سنی را برای این کار نیاز داشتیم و کریس بیل همان کسی است که نیاز داریم.»

وی همچنین ادامه داد که بیل نیازی به تست دادن برای این نقش نداشت، اما ملاقاتی بین سازندگان فیلم و این بازیگر بزرگ صورت گرفت. به گزارش فارنت،‌ فیلمبرداری این فیلم قرار است در چند ماه آینده شروع شود و کارگردان فیلم برنده اسکار

«میلیونر زاغه‌نشین» یعنی «دنی بویل» اسکاتلندی نیز روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. از دیگر بازیگرانی که شایعه حضور آنها در این نقش به گوش رسیده بود، می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، بن افلک و بردلی کوپر اشاره کرد.